Raumenų stiprinimo mankšta - Sanus sveikatingumo centre Vilniuje

Raumenų stiprinimo mankšta

  • Lavinama pusiausvyra, ištvermė ir lankstumas;
  • Mokomasi taisyklingai kvėpuoti;
  • Koreguojami laikysenos trūkumai;
  • Gerinama savijauta;
  • Stiprinami viso kūno raumenys.
50 min

Raumenų stiprinimo mankštos metu atliekami žemo arba vidutinio intensyvumo pratimai kaklui, pečių juostai, liemeniui, viršutinėms ir apatinėms galūnėms. Mankštos tikslas – stiprinti raumenis, didinti sąnarių paslankumą, mokytis taisyklingai kvėpuoti, taisyti laikysenos trūkumus. Siekiant efektyvaus rezultato atliekami raumenų jėgos ir ištvermės pratimai, šie mankštos pratimai funkcionalūs, vieno pratimo metu dirba daugiau nei viena raumenų grupė.

Pratimai atliekami iš įvairių padėčių, mankštos metu naudojamos  įvairios mankštinimosi priemonės:

  • terapiniai kamuoliai,
  • minkšti kamuoliai,
  • elastinės pasipriešinimo juostos,
  • nestabilios platformos,
  • svareliai,
  • funkciniai diržai.

Mankštos trukmė – 50 min.

Spausk čia, kad sužinotum kiek kainuoja puiki savijauta!

Mūsų paslaugos