AEROBINĖ TRENIRUOTĖ | Sanus geros savijautos centras

AEROBINĖ TRENIRUOTĖ

Lavinama raumenų, kvėpavimo sistemos ištvermė;
Gerinama širdies ir kraujagyslių sistemos veikla;
Stiprinami viso kūno raumenys;
Spartėja medžiagų apykaita, sudeginama daug kalorijų;
Stangrinamas kūnas.

50 min

Aerobinė treniruotė stiprina kūną visapusiškai, apimdama širdies ir kraujagyslių bei kvėpavimo sistemas: didina ištvermę, gerina širdies ir kraujagyslių sistemos prisitaikymą esant didesniam fiziniam krūviui, didina plaučių pajėgumą, stiprina visas kūno raumenų grupes, tokiu būdu gerindama bendrą asmens fizinę būklę bei pasiruošimą. Treniruotės metu yra atliekami tiek funkciniai judesiai naudojant įvairias pratimus paįvairinančias priemones (aerobikos stepai, svareliai, elastinės pasipriešinimo juostos), tiek intervalų principu atliekami judesiai. Pratimai atliekami intensyviu ritmu, todėl treniruotės metu sunaudojama daugiau energijos, tokiu būdu padedant mažinti svorį, riebalinį audinį. Tačiau svarbu atsižvelgti, kad asmenims, turintiems problemų su apatinės galūnės kelio, klubo, čiurnos sąnariais tokio pobūdžio treniruotės nėra rekomenduojamos, nes gali pasunkinti ligos/sutrikimo simptomus.

Aktyvios treniruotės trukmė 50 min.

Spausk čia, kad sužinotum kiek kainuoja puikiai jaustis!

Mūsų paslaugos