MANKŠTA PO GIMDYMO | Sanus

MANKŠTA PO GIMDYMO

  • Stiprinami dubens dugno raumenys;
  • Stiprinami pilvo preso raumenys;
  • Stiprinami liemens, tarpumenčio, rankų raumenys;
  • Gerinama bendra organizmo ištvermė;
  • Nauda mamai ir vaikui;
  • Dirbama mažose grupėse;
  • Gera nuotaika ir tik teigiamos emocijos.
50 min

Mankšta reikalinga bet kuriuo gyvenimo tarpsniu, tačiau po gimdymo jos nauda itin reikšminga ir pastebima. Šie užsiėmimai skirti moterims, kurios susilaukė kūdikio ir nori toliau palaikyti gerą fizinę būklę. Laukiantis kūnas 9 mėnesius keitėsi ir ruošėsi gimdymui, todėl nenuostabu, kad po jo kūnas ne iš karto grįžta į buvusią formą. Reguliari mankšta padeda išvengti kai kurių pogimdyvinių komplikacijų: gerėja žarnyno veikla, mažėja bendras organizmo nuovargis, gerėja kraujotaka, medžiagų apykaita, stebima geresnė pieno gamyba. Mankštos metu  dėmesys skiriamas nėštumo metu nusilpusiems raumenims stiprinti ir pertemptiems atpalaiduoti, užsiėmime gali dalyvauti ir kūdikis, tačiau pagrindinis dėmesys skiriamas mamai.

Mankštoje:

  • Stiprinami nusilpę dubens dugno raumenys (šlapimo nelaikymo ir vidinių lytinių organų nusileidimo prevencija, greitesnis gimdos atsistatymas);
  • Stiprinami suglebę pilvo preso raumenys (padedama greičiau atgauti kūno formas, nugaros skausmo prevencija);
  • Stiprinami liemens, tarpumenčio, rankų raumenys, gerinama bendra organizmo ištvermė.
  • Galimybė dalyvauti ir kūdikiui (atsižvelgiant į jo amžių bei raidą);
  • Dirbama mažose grupėse, todėl kiekvienai skiriama daug asmeninio dėmesio;
  • Naudojamos įvairios priemonės: terapiniai kamuoliai, elastinės pasipriešinimo juostos, svareliai ir kt.;
  • Gera nuotaika ir tik teigiamos emocijos (mažinama pogimdyvinės depresijos tikimybė).

*Kada pradėti lankyti užsiėmimus reikėtų pasitarti su savo gydytoju.

Spausk čia, kad sužinotum kiek kainuoja puikiai jaustis!

Mūsų paslaugos