Mitybos plano sudarymas | Sanus geros savijautos centras

Mitybos plano sudarymas

  • Patogiai naudojamas mitybos planas savaitei;
  • Sudarytas pagal asmeninius poreikius;
  • Aptariami pagrindiniai mitybos principai;
  • Nurodomas patiekalų maistingumas;
  • Pateikiami lengvai pagaminami receptai.

Mitybos planas sudaromas po mitybos specialisto konsultacijos, atsižvelgiant į individualius mitybos poreikius ir siektinus tikslus, nes mitybos planas kiekvienam asmeniui yra skirtingas.

Sudarinėjant planą atsižvelgiama į fizinę ir emocinę būklę, savijautą, fizinį aktyvumą, norus, poreikius, galimybes, ūgį, svorį, amžių ir kitus mitybos pasirinkimą bei sveikatą lemiančius veiksnius.

Mitybos plane pateikiama:

  • Individualios rekomendacijos;
  • Valgymai pagal valandas;
  • Aiškūs ir nesudėtingi receptai;
  • Produktų kiekis gramais;
  • Patiekalo kalorijų kiekis;
  • 5 valgymai per dieną, iš jų du užkandžiai.

Esant poreikiui, pataisome arba papildome mitybos planą atsižvelgdami į Jūsų pastabas. Pavyzdžiui, nesant galimybei laikytis nustatyto laiko ar netoleruojant vieno ar kito maisto produkto, pasikeitus gyvenimo būdui, sveikatos būklei.

Atkreipiame dėmesį, jog mitybos plano sudarymas tėra pirmas žingsnis, labai svarbu sudaryto plano laikytis tiksliai taip, kaip nurodė specialistas.

Spausk čia, kad sužinotum kiek kainuoja puiki savijauta!

Mūsų paslaugos