VISO KŪNO MANKŠTA | Sanus

VISO KŪNO MANKŠTA

Lavinama aerobinė ištvermė;

Didinama jėga;

Vienu metu apkraunamos kelios raumenų grupės;

Sunadojama daugiau energijos;

Stiprinamos silnosios vietos.

 

50 min

Tai žemo – vidutinio intensyvumo mankšta skirta kiekvienam, tiek pradedančiajam, tiek grįžtančiam į sportą ar reguliariai tuo užsiimančiam.
Mankštos metu atliekami pratimai, kurie judesio metu įtraukia keletą raumenų grupių, todėl tokiu būdu treniruojami visi pagrindiniai kūno raumenys (krūtinės, rankų, liemens bei kojų).
Šie kombinuoti judesiai reikalauja daugiau energijos ir padeda sudeginti didesnį kiekį kalorijų. Taip pat, tai yra vienas efektyviausių būdų padidinti jėgos ir aerobinės ištvermės rodiklius, sutelkti dėmesį į silpnąsias vietas, išsijudinti po pasyvios veiklos ar prasmingai pradėti dieną. Pratimai atliekami keliomis variacijomis, tad kiekvienas atras sau tinkamą lygį ir tempą.

Spausk čia, kad sužinotum kiek kainuoja puikiai jaustis!

Mūsų paslaugos